Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
M Plus çağrı merkezi, iş ortaklarına çeşitli hizmetler sunmaktadır:
- Müşteri deneyimi yönetimi 13. Sektör özelinde tasarlanmış hizmetlerle, gelen çağrı (inbound), giden çağrı (outbound), canlı sohbet, sosyal medya ve arka ofis destek hizmetleri gibi alanlarda destek sağlar 13.
- CX teknolojileri 1. Yapay zeka uygulamaları, talep yönetimi sistemleri ve robotik süreç otomasyonları gibi yenilikçi teknolojilerle operasyonel verimliliği artırır 1.
- Danışmanlık hizmetleri 15. Şirketlere organizasyonel dönüşüm yol haritası sunarak, iş gücü verimliliği ve maliyet tasarrufu sağlar 15.
- Tahsilat yönetimi 13.
- Saha satış ve işlem takibi 1.
M Plus, bankacılık, finans, lojistik, telekomünikasyon, tüketici elektroniği, enerji ve otomotiv gibi birçok sektörde hizmet vermektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: