Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EchoCCS çağrı merkezi, müşteri deneyimi yönetimi ve dijital teknolojiler alanında hizmet veren bir firmadır 2.
Başlıca faaliyetleri:
- Çağrı merkezi hizmetleri 25. E-ticaret, gıda perakendesi, enerji gibi çeşitli sektörlerde inbound ve outbound çağrı hizmetleri sunar 2.
- Yazılım hizmetleri 2. Müşteri deneyimi teknolojilerinin geliştirilmesinde çözümler sağlar 2.
- Yatırım ve danışmanlık 2. CX teknolojilerinde EchoVentures aracılığıyla yatırım ve danışmanlık hizmetleri sunar 2.
- Operasyonel destek 1. Sipariş yönetimi, satış ve randevu yönetimi, bilgi güncelleme gibi süreçlerde destek sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: