Buradasın
E faturaya geçişte mail onayı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-faturaya geçişte mail onayı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Mali Mühür veya E-İmza Temini: E-fatura sistemine geçiş yapabilmek için öncelikle Kamu Sertifikasyon Merkezi'nden (KSM) mali mühür veya e-imza alınmalıdır 12.
- GİB İnteraktif Vergi Dairesi Başvurusu: Gelir İdaresi Başkanlığı'nın (GİB) İnteraktif Vergi Dairesi portalına giriş yaparak e-fatura başvuru formu doldurulmalıdır 14.
- Başvuru Onayı: Formun doldurulmasının ardından başvuru onaylanır ve sisteme kaydedilir 1.
- Test Süreci: Başvurunun onaylanmasının ardından e-fatura sistemine entegrasyon için bir test sürecinden geçilmelidir 1.
- Aktif Kullanıma Geçme: Test sürecinin başarılı bir şekilde tamamlanmasının ardından, işletme e-fatura sistemini aktif olarak kullanmaya başlayabilir 1.
E-fatura ile ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda GİB destek hattını arayarak çözüm bulabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: