Buradasın
E-fatura geçiş maili nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-fatura geçiş maili almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Alan Adı (Domain) Edinme: E-posta hesabı kullanabilmek için bir alan adına sahip olunmalıdır 1. Eğer bir alan adınız yoksa, almak istediğiniz alan adının uygunluğunu sorgulamanız gerekmektedir 1.
- Kurumsal Mail Paketi Seçimi: İhtiyaç duyulan e-posta hesabı sayısına göre uygun bir paket seçilmelidir 1.
- Kayıt veya Oturum Açma: Kurumsalmail.com.tr gibi bir hizmete kayıt olunmalı veya mevcut oturum açılmalıdır 1.
- Sipariş Onayı ve Ödeme: Seçilen paket ve alan adının ücreti ödenerek sipariş onaylanmalıdır 1.
- E-posta Hesabı Oluşturma: Sol menüden "mail hesaplarım" linkine tıklayıp "mail hesabı oluştur" butonuna basarak e-posta hesabı oluşturulmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: