Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama olmazsa, işletmelerin potansiyel müşterilere ulaşması, marka bilinirliğini artırması ve satışları yükseltmesi zorlaşır 12.
Bu durumda:
- Geniş kitlelere erişim sınırlı kalır, çünkü dijital pazarlama internet üzerinden milyonlarca kişiye ulaşma imkanı sunar 13.
- Maliyet etkinliği azalır, çünkü geleneksel pazarlama yöntemleri genellikle daha pahalı ve hedefleme açısından daha az etkilidir 23.
- Veri analitiği ve kampanyaların performansını ölçme imkanı kaybolur, bu da stratejilerin optimize edilmesini engeller 24.
- Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı, doğrudan iletişim kurma ve geri bildirim alma imkanının azalması nedeniyle düşer 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: