Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamanın daha etkili olmasının bazı nedenleri:
- Ölçülebilirlik: Dijital pazarlama teknikleri, farklı araçlarla kapsamlı şekilde analiz edilebilir 125.
- Maliyet etkinliği: Geleneksel pazarlamaya göre daha düşük bütçelerle etkili sonuçlar elde edilebilir 125.
- Hedefleme özgürlüğü: Yaş, cinsiyet, ilgi alanları gibi kriterlere ve belirli zaman dilimlerine göre reklam stratejileri oluşturulabilir 125.
- Geniş erişim: İnternet sayesinde dünya çapında milyonlarca kişiye ulaşma imkanı vardır 235.
- 7/24 erişilebilirlik: Kullanıcılar her zaman dijital reklamları görebilir ve kesintisiz veri toplanabilir 3.
- Kişiselleştirilmiş pazarlama: Satın alma potansiyeli yüksek kitlelere yönelik reklamlar gösterilebilir 35.
- Hızlı uygulama: Kampanyalar hızlıca başlatılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: