Buradasın
Dijital pazarlama ve markalaşma aynı şey mi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama ve markalaşma aynı şey değildir, ancak birbirleriyle ilişkilidirler.
Dijital pazarlama, ürün ve hizmetleri çevrimiçi platformlarda tanıtarak hedef kitlenin dikkatini çekmeyi amaçlar 1. Bu, sosyal medya, arama motorları, e-posta pazarlama ve içerik pazarlama gibi çeşitli kanalları içerir 15.
Markalaşma ise, bir işletmenin kendisini rakiplerinden ayırarak tanınmasını ve tercih edilmesini sağlayan süreçtir 3. Markalaşma, logolar, renk paletleri, ses tonu ve değerler gibi unsurları içerir ve uzun vadeli bir güven ve duygusal bağ oluşturmayı hedefler 2.
Özetle, dijital pazarlama markanın bilinirliğini artırırken, markalaşma markanın kimliğini ve algısını oluşturur.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: