Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Altı Sigma'nın beş temel ilkesi şunlardır:
- Müşteri odaklılık 13. İyileştirmeler, müşteri ihtiyaçlarını karşılayıp müşteri memnuniyetini sağlamak için yapılır 13.
- Verilere dayalı yönetim 13. Gerçek ihtiyaç duyulan veriler kullanılarak en fazla yarar sağlanacak şekilde yararlanılır 13.
- Süreç odağı 13. Başarı, süreçlerden geçer 13.
- Proaktif yönetim 13. Hedefler sık sık gözden geçirilir ve sorunlara çözüm odaklı yaklaşılır 13.
- Sınırsız iş birliği 13. Çalışanlar, tedarikçiler, müşteriler ve yöneticiler hedeflere ulaşmak için iş birliği yapar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: