Vizite kağıdı almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Sağlık raporu temini: Çalışan, bağlı olduğu sağlık kurumundan sağlık raporunu temin eder 1.
- Raporu işverene teslim etme: Çalışan, sağlık raporunu işverene teslim eder 1.
- Sisteme giriş: İşveren, SGK e-Vizite sistemine kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapar 23.
- Rapor bilgilerini girme: Sisteme giriş yaptıktan sonra, vizite raporu için gerekli tüm bilgiler (hastanın kimlik bilgileri, tanı, tedavi süreci vb.) doğru şekilde girilir 23.
- Onay ve kayıt: Rapor sisteme girilir girilmez, ilgili SGK birimi tarafından onaylanması için değerlendirmeye alınır ve onaylandıktan sonra sistemde kayıtlı hale gelir 23.
SGK e-Vizite hizmetinden faydalanmak için işverenin SGK İşveren Sistemi’ne kayıtlı olması gerekir 4.
Ayrıca, emekliler vizite kağıdı olmadan sağlık karneleri ile başvuruda bulunabilir 1.
Vizite kağıdı alma süreciyle ilgili detaylar zamanla değişebilir. Güncel bilgiler için SGK'nın resmi web sitesi veya ilgili kurumların müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: