Buradasın
İş sağlığı ve güvenliği ofis riskleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofislerde iş sağlığı ve güvenliği riskleri şunlardır:
- Tehlikeli kimyasallar 13. Ofislerde yazıcı kartuşları, temizlik malzemeleri, piller gibi kimyasal maddeler kullanılmaktadır 13.
- Toz 1. Ofislerde toz miktarı az olduğu için özel önlem alınması gerektirmez 1.
- Ses ve gürültü 12. Ofislerde ekipmanların çalışırken çıkardığı sesler ve klima gibi faktörlerden kaynaklanan gürültü, çalışanları rahatsız edebilir 12.
- Titreşim 1.
- İskelet sistemi rahatsızlıkları 123. Sürekli oturma nedeniyle bel ve sırt ağrıları, sürekli klavye kullanımı nedeniyle dirsek, önkol ve el bileğinde kas hastalıkları görülebilir 123.
- Stres 23. Sürekli stres, hipertansiyon ve kalp hastalıklarına yol açabilir 23.
- Sıcaklık ve koku 1.
- Güvenlik riskleri 14. Dolapların sabit olmaması, ıslak zeminler, yüksek raflardan dosya alırken merdiven kullanılmaması gibi durumlar takılma, düşme ve çarpma gibi kazalara yol açabilir 14.
- Psikolojik faktörler 3. Çalışanın kendisinden, işten veya işletmeden kaynaklanan faktörler, psikolojik sorunlara yol açabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: