Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Danışma elemanı, kurum, kuruluş veya işletmelerde ziyaretçilere, müşterilere veya çalışanlara çeşitli hizmetler sunar 14. Görevleri arasında:
- Bilgi sağlama: Kurumun sunduğu hizmetler, ürünler veya genel bilgiler hakkında detaylı bilgi vermek 14.
- Yönlendirme: İnsanları doğru birimlere, ofislere veya hizmet noktalarına yönlendirmek 14.
- Şikayet ve taleplerin yönetimi: Gelen şikayetleri dinlemek, kayıt altına almak ve ilgili birimlere iletmek 1.
- Rezervasyon ve randevu ayarlama: Özellikle otel, restoran veya sağlık hizmetleri gibi alanlarda rezervasyon veya randevu ayarlamak 14.
- İletişim kurma: Müşterilerle veya ziyaretçilerle etkili bir iletişim kurarak onların ihtiyaçlarını anlayıp uygun çözümler sunmak 14.
Danışma elemanları, iyi bir iletişim becerisine, sabırlı ve çözüm odaklı bir yaklaşıma sahip olmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: