Buradasın
Türk Telekom internet arızası için ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom internet arızası için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Modemi yeniden başlatın: Modemin fişini çekip 15-20 saniye bekledikten sonra tekrar takarak internet bağlantınızı kontrol edin 1.
- Kablo bağlantılarını kontrol edin: DSL kablosunun modemde doğru şekilde oturduğundan emin olun 1.
- Kablosuz ağ özelliğini test edin: Ethernet kablosu ile bağlantı sağlandığında internete giriyorsanız, modeminizin kablosuz özelliği bozulmuş olabilir 1.
- Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayın: 444 1 444 numaralı hattı arayarak teknik destek talep edin 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: