Buradasın
Türk Telekom internet arızası için ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom internet arızası için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri hizmetleri ile iletişim kurma 235. 444 1 444 veya 0 850 804 0126 numaralı müşteri hizmetleri aranarak teknik destek alınabilir 25.
- Arıza bildirimi yapma 25. ARIZA yazıp 10 haneli telefon numarasını 6616'ya SMS olarak göndermek veya Türk Telekom Online İşlemler platformuna giriş yaparak arıza kaydı oluşturmak mümkündür 5.
- Arıza sorgulama 25. Arıza kaydı numarası veya hizmet numarası ile onlineislemler.turktelekom.com.tr üzerinden sorgulama yapılabilir 2. Ayrıca, müşteri hizmetleri aranarak da arıza kaydı hakkında bilgi alınabilir 2.
- Alternatif kanallar 3. Türk Telekom'un Twitter hesabı üzerinden de internet sorunları iletilebilir 3.
İnternet arızası durumunda, modem ve router gibi cihazların yeniden başlatılması da sorunu çözebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: