Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Hakem Heyeti'ne ihbar etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Satıcı/Firma ile İletişime Geçin: Sorununuzu doğrudan satıcı veya hizmet sağlayıcıyla çözmeye çalışın 1.
- Başvuru Belgelerini Hazırlayın: Satın aldığınız ürüne veya hizmete dair fatura, sözleşme gibi belgeler, yaşanan sorunun detaylı açıklaması ve ilgili iletişim kayıtlarını (e-posta, mektup, telefon görüşmeleri vb.) toplayın 13.
- Başvuru Yolunu Seçin:
- Başvuruyu Tamamlayın: Başvuru formunu eksiksiz doldurup, gerekli belgeleri sisteme yükleyin ve başvuruyu tamamlayın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: