Kbsta taşınır istek belgesi nasıl hazırlanır?
KBS'de taşınır istek belgesi hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Sisteme Giriş: TC kimlik numaranız ve KBS şifreniz ile sisteme giriş yapın. 2. Kurum Seçimi: "Kurum Adı" bölümünden ilgili kurumu (örneğin, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı) seçin. 3. Talep Menüsü: "Taşınır Talepleri" menüsünden "Taşınır İstek Belgesi Oluştur" seçeneğine tıklayın. 4. Malzeme Seçimi: Taşınır listesinden talep edilecek malzemenin miktarını girin. 5. Kişi Seçimi: "Kişi Seç" bölümünden taşınır kayıt yetkilisini seçin. 6. Birim Seçimi: İlgili birimi seçerek "TIB Oluştur" butonuna tıklayın. 7. Onay ve Çıktı: İşleminiz tamamlandığında, "Rapor" butonuna tıklayarak taşınır istek belgesinin çıktısını alın ve imzalayın. Ayrıca, istekleriniz arasında kartuş, toner veya mürekkep varsa, çıktı üzerine yazıcı/cihaz taşınır sicil numarasını yazmayı unutmayın.
Kbsta taşınır istek belgesi nasıl hazırlanır?