Buradasın
Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin esaslar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin esaslardan bazıları şunlardır:
- Sözleşme süresi 15. Sözleşmeli personel ile imzalanan hizmet sözleşmesi süreleri mali yıl ile sınırlıdır 15.
- Görev yeri 5. Sözleşmeli personel, sözleşmelerinde belirtilen görev yeri dışında çalıştırılamaz 5.
- Ücret 12. Sözleşmeli personelin ücreti; pozisyon unvanı, bu unvana ilişkin eğitim düzeyi ve kamu kurum ve kuruluşlarında aynı kadro veya pozisyon unvanında geçen hizmet süresi dikkate alınarak tespit edilir 12.
- Ek madde 8 14. 657 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca bir yıldan az süreli veya mevsimlik hizmet kapsamında çalıştırılabilecek sözleşmeli personelin sayısı, sözleşme ücreti ve çalışma süreleri her yıl ilgili kurumun önerisi ve Devlet Personel Başkanlığının olumlu görüşü üzerine Maliye Bakanlığınca saptanır 14.
- Özel şartlar 24. Kurumlar, sözleşmeli personel için söz konusu cetvelde belirlenen asgari niteliklere, hizmetin gereği ilave nitelikler belirleyebilirler 24.
Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin esasların tamamı, mevzuat.gov.tr ve mevzuat.meb.gov.tr gibi sitelerde yer alan ilgili mevzuat belgelerinde bulunabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: