Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis taşıma sözleşmesi, bir işverenin, personelinin işe geliş gidişlerinde kolaylık sağlamak amacıyla servis kiralama işini kapsayan hukuki bir belgedir 1.
Bu sözleşme genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
- Tarafların tanımlanması 25. Sözleşmede, taşıma işleminde yer alan tarafların adları, iletişim bilgileri ve tescil numaraları gibi temel kimlik bilgileri yer alır 2.
- Taşıma şartları ve ücretlendirme 2. Malın ne zaman, hangi koşullarda ve hangi güzergah üzerinden taşınacağı belirtilir ve her iki tarafın da bu şartlara onay vermesi sağlanır 2.
- Sigorta ve sorumluluklar 23. Taşıma sırasında malın güvenliği için sigorta düzenlemeleri ve taşıyıcı firmanın diğer sorumlulukları açıkça belirtilir 2.
- İptal ve değişiklik koşulları 2. Taşıma sürecini iptal etme veya değiştirme koşulları her iki tarafın anlaşmasına dayanmalıdır 2.
- Sözleşmenin sona erdirilmesi 5. Sözleşmenin sona erdirilmesi durumunda uygulanacak koşullar açıkça belirtilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: