Buradasın
Risk değerlendirme yönetmeliği nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Risk Değerlendirme Yönetmeliği, işyerlerinde iş sağlığı ve güvenliği yönünden yapılacak risk değerlendirmesinin usul ve esaslarını düzenleyen bir yönetmeliktir 12.
Yönetmeliğin amacı:
- İşyerlerinde tehlikeleri belirlemek ve riskleri analiz etmek 3.
- Kontrol tedbirlerini kararlaştırmak ve uygulamak 4.
Yönetmeliğe göre risk değerlendirmesi ekibi şu kişilerden oluşur:
- İşveren veya işveren vekili 3.
- İş güvenliği uzmanları ve işyeri hekimleri 3.
- Çalışan temsilcileri 3.
- Destek elemanları 3.
Risk değerlendirmesi aşamaları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: