Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Part-time öğrenci sigortasının yapılması için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Okul Tarafından Başvuru: Staj yapan öğrencilerin sigorta işlemleri, okudukları okul tarafından yürütülür 12.
- Gerekli Belgeler: Öğrencinin kimlik belgesi fotokopisi, staj yapılacak kurumu gösteren belge, eğitim durumunu belgeleyen öğrenci belgesi ve staj başvuru formu gibi belgeler hazırlanmalıdır 2.
- Sigorta Girişi: Belgeler tamamlandıktan sonra, sigorta girişi yapılır ve öğrenciye bir sigorta numarası atanır 13.
- Prim Ödemesi: Sigorta primleri, okul tarafından ödenir 3.
Sigorta işlemlerinin doğru bir şekilde yapılmaması durumunda okullar cezai yaptırımlarla karşı karşıya kalabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: