• Buradasın

    Özel kalem müdürünün yetkileri nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Özel kalem müdürünün yetkilerinden bazıları şunlardır:
    • Program düzenleme 124. Bakanın veya başkanın günlük, haftalık ve aylık çalışma programını hazırlamak ve randevu taleplerini değerlendirip programa almak 124.
    • Yazışma yürütme 125. Resmi yazışmaları yürütmek, yazışma kurallarını kontrol etmek ve gerekli düzeltmeleri yapmak 125.
    • Organizasyon yapma 145. Protokol, tören, ziyaret, davet ve karşılama gibi etkinlikleri düzenlemek ve diğer kuruluşlarla koordinasyonu sağlamak 145.
    • Koordinasyon sağlama 15. Birimler arasında ve diğer kurum ve kuruluşlarla iletişimi ve iş birliğini sağlamak 15.
    • Diğer görevler 235. Cumhurbaşkanı veya genel müdür tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek 235.
    Özel kalem müdürünün yetkileri, görev yaptığı kuruma ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müdürün üstü kime karşı sorumludur?

    Müdürün üstü, şirketin yönetim pozisyonundan sorumlu olan Genel Müdür'dür. Müdür, ayrıca müdür başyardımcısına karşı da sorumlu olabilir. Müdürlerin sorumlulukları, organizasyonun büyüklüğüne, tipine ve sektörüne bağlı olarak değişebilir.

    Cumhurbaşkanlığı makamına bağlı özel kalem müdürlüğü hangi bakanlığa bağlıdır?

    Cumhurbaşkanlığı Özel Kalem Müdürlüğü, herhangi bir bakanlığa bağlı değildir; doğrudan Cumhurbaşkanına bağlıdır.

    Özel kalem müdürü belediye başkanına bağlı mı?

    Evet, özel kalem müdürü belediye başkanına bağlıdır. Özel Kalem Müdürlüğü, belediye başkanına doğrudan bağlı olarak çalışır ve başkanın görevi başında bulunmadığı durumlarda belediye başkanı adına vekâlet eden başkan vekiline bağlı olarak da görev yapabilir.

    Özel kalem kime bağlıdır?

    Özel kalem, idari olarak bağlı bulunduğu yöneticiye bağlıdır. Örneğin, Türkiye Cumhurbaşkanlığı Özel Kalem Müdürü, Türkiye cumhurbaşkanına; belediye başkanı özel kalem müdürü ise belediye başkanına bağlıdır.

    Özel kalem müdürleri nasıl atanır?

    Özel kalem müdürlerinin atanma yöntemleri, görev yapılan kuruma göre değişiklik gösterebilir: Devlet kurumları: Devlet kurumlarında özel kalem müdürü olabilmek için lisans mezunu olma zorunluluğu vardır. Belediye ve bağlı kuruluşlar: Bu kurumlarda özel kalem müdürlüğü kadroları, 657 sayılı Kanunun 59. maddesine göre istisnai kadrolar arasında yer alır. Özel kalem müdürlüğü kadrolarına yapılacak açıktan atamalar, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın izni ile gerçekleştirilir.

    Amasya valiliği özel kalem müdürü ne iş yapar?

    Amasya Valiliği Özel Kalem Müdürü'nün görevleri arasında şunlar yer alır: İdari hizmetler ve koordinasyon: Valinin özel haberleşme ve gizlilik taşıyan yazışmalarını yürütmek, başarı belgesi, üstün başarı belgesi ve ödül verilmesi ile ilgili işleri yapmak. Protokol işleri: Ulusal ve resmi bayramlar ile törenlerde protokol düzenini uygulamak, cenaze törenlerini organize etmek, il protokol listesini güncel tutmak. Randevu ve programlar: Valinin ziyaret, davet, randevu ve programlarının yazışmalarını yapmak, takibi ve koordinasyonunu sağlamak. Koruma hizmetleri: Valinin koruma hizmetleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek. Diğer görevler: Makamın güvenlik güçleriyle ilgili işlemlerini yürütmek, istihbarat ve sınır görüşmeleri gibi özel amaçlı belgeleri muhafaza etmek. Özel Kalem Müdürü, ayrıca başkanın günlük programlarını yapmak, tüm iletişim ve haberleşmesini sağlamak gibi görevleri de yerine getirir.

    Belediyede özel kalem müdürlüğüne kimler atanabilir?

    Belediyelerde özel kalem müdürlüğüne atanabilecek kişiler şunlardır: 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'na tabi memurlar. İşçiler veya herhangi bir görevi bulunmayan vatandaşlar. Özel kalem müdürlüğü kadroları, 657 sayılı Kanunun 59. maddesine göre istisnai memuriyet kadrolarındandır.