Buradasın
Muhtarlıktan meşguliyet belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Muhtarlıktan meşguliyet belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gerekli Belgeler: Nüfus cüzdanı ve 2 adet vesikalık fotoğraf 2.
- Başvuru: İlgili muhtarlığa giderek, meşguliyet belgesi talebini içeren bir dilekçe yazmak 4.
- İnceleme ve Onay: Muhtar, başvuruyu değerlendirir ve gerekli gördüğü durumlarda araştırma yapabilir 4.
- Belgenin Düzenlenmesi: Başvuru uygun bulunursa, muhtar tarafından mühürlenip imzalanan meşguliyet belgesi düzenlenir ve başvuru sahibine teslim edilir 4.
Bu belge, vatandaşın SSK veya Emekli Sandığı'na tabii hiçbir işte çalışmadığını beyan eden bir evraktır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: