Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşsizlik maaşı sorgulamasının hata vermesinin birkaç nedeni olabilir:
- Başvuru inceleme aşamasında olabilir 4. E-Devlet üzerinden işsizlik maaşı başvurusu yapıldıktan sonra, sorgulama ekranında "Kayıt bulunamadı" uyarısı çıkması, başvurunun henüz sonuçlanmadığını gösterir 4. Bu uyarı, 3-4 gün boyunca ekranda kalabilir 4.
- Sistemsel hatalar 1. İŞKUR veya e-Devlet sistemlerinde yaşanan geçici hatalar, sorgulama sırasında sorunlara yol açabilir 1.
- Kimlik bilgileri veya IBAN numarasındaki uyumsuzluklar 3. Kimlik bilgileri ile IBAN numarasının uyuşmadığı veya IBAN numarasının hatalı olduğu durumlarda ödeme, İşsizlik Sigortası Fonu emanet hesabına iade edilir 3.
Bu tür durumlarda, birkaç gün bekleyip tekrar sorgulama yapmak veya İŞKUR ile iletişime geçmek faydalı olabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: