Buradasın
Hangi durumlarda tüketici hakem heyetine başvurabilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici hakem heyetine başvurabileceğiniz durumlar şunlardır:
- Ayıplı mal ve hizmetler: Ürünün reklamda veya satış sözleşmesinde belirtilen özellikleri taşımaması 13.
- Garanti kapsamı sorunları: Garanti kapsamındaki ürünün tamir edilmemesi veya değiştirilmemesi 13.
- Yanıltıcı reklamlar ve haksız ticaret uygulamaları: Tüketicinin yanıltılması veya yanlış bilgilendirilmesi 13.
- Taksitli satışlarda sorunlar: Taksitli alışverişlerde ödeme planına uygun teslimat yapılmaması veya satış sözleşmesi koşullarının ihlali 13.
- İade, değişim ve para iadesi talepleri: Satılan ürünün beğenilmemesi durumunda iade veya değişim taleplerinin kabul edilmemesi 13.
- Abonelik ve sözleşme sorunları: Abonelik hizmetlerinin belirtilen şekilde sağlanmaması veya sözleşme şartlarının ihlali 13.
- Haksız fiyat uygulamaları: Haksız fiyat artışları veya yansıtmaları 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: