Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amirin amire şikayeti, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve ilgili yönetmeliklere göre şu şekilde yapılır:
- Yazılı Şikayet: Maksadı en iyi ifade edecek şekilde ve mevzuat hükümlerine uygun olarak yazılan bir dilekçe ile yapılır 12. Dilekçede tespit edilen eksiklikler ile suç teşkil etmeyen usulsüzlüklerin giderilmesi, şikayeti kabul eden amirlerce sağlanır 1.
- Sözlü Şikayet: Şikayeti yapanın istemi halinde, yapıldıkları anda şikayetçi ile şikayeti kabul eden amir tarafından birlikte imzalanan bir tutanakla tespit olunur 12. Amir de şikayetin tutanağa geçirilmesini isteyebilir 1. Şikayetçi tutanak düzenlenmesinden kaçınırsa şikayet yapılmamış sayılır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: