• Buradasın

    Aile Bakanlığı işçi alımında kimler işe alınacak?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı işçi alımında işe alınacak pozisyonlar şunlardır:
    • Mühendisler (Elektrik-Elektronik, Makine, İnşaat) 15;
    • Mimarlar 15;
    • Şehir Plancıları 15;
    • Teknikerler ve Teknisyenler 15;
    • Büro Personeli 15;
    • Koruma ve Güvenlik Görevlileri 15;
    • Temizlik Personeli 15;
    • Şoförler 15;
    • Yiyecek ve İçecek Hizmetleri Personeli 1;
    • Aile Sosyal Destek Personeli (ASDEP) 12.
    Ayrıca, psikologlar, çocuk gelişimcileri, sosyal çalışmacılar, öğretmenler, fizyoterapistler ve hemşireler gibi sağlık personelleri de alım kapsamında yer almaktadır 15.
    Başvuru şartları ve alım süreci, her ilan için farklılık gösterebilir ve bakanlığın resmi web sitesinde duyurulur 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Aile ve toplumsal hizmetler Bakanlığı'na kimler başvurabilir?

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'na başvuru yapabilecek kişiler belirli şartları taşımaları gerekmektedir: 1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak. 2. KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) puanı almak, genellikle KPSS B grubu puanları dikkate alınır. 3. İlgili lisans programından mezun olmak, örneğin psikoloji, sosyal hizmetler, çocuk gelişimi gibi alanlardan. 4. Adli sicil kaydının temiz olması ve kamu hizmetine girmesine engel bir durum bulunmaması. 5. Güvenlik ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç almak. 6. Askerlik hizmetini tamamlamış, muaf veya tecilli olmak (erkek adaylar için). 7. Sağlık durumunun memur olarak görev yapmaya uygun olması. Başvurular, Bakanlığın resmi web sitesi ve e-Devlet üzerinden ilan edilen tarihler arasında online olarak yapılır.

    Aile Bakanlığı 8 bin personel alımı başvurusu nasıl yapılır?

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'na 8 bin personel alımı başvurusu şu şekilde yapılır: 1. Başvuru Tarihleri: Başvurular 21 Şubat - 11 Mart 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. 2. Başvuru Yeri: Başvurular, Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) e-Devlet şifresi ile giriş yapılarak yapılacaktır. 3. Gerekli Şartlar: Başvuru yapacak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesindeki genel şartları taşıması ve ilgili pozisyon için belirlenen öğrenim düzeyinden mezun olması gerekmektedir. Belirtilen süre içinde Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

    Aile Bakanlığı 2 bin personel alımı başvurusu nasıl yapılır?

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'na 2 bin personel alımı başvurusu şu şekilde yapılır: 1. Başvuru tarihleri: 15 Ekim - 30 Ekim 2024. 2. Başvuru yeri: Başvurular, Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) e-Devlet şifresi ile giriş yapılarak gerçekleştirilir. 3. Gerekli belgeler: Adayların, mezuniyet belgesi, vesikalık fotoğraf ve varsa denklik belgesi gibi belgeleri sisteme yüklemeleri gerekmektedir. Aranan şartlar arasında ise 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesindeki genel şartları taşımak, KPSS (B) grubu puanına sahip olmak ve herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan aylık almamak yer almaktadır.

    Aile ve sosyal hizmetler il müdürlüğü işçi alımı nasıl yapılır?

    Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne işçi alımı şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Başvuruların Alınması: İşçi ihtiyacı, Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında Türkiye İş Kurumu tarafından gönderilen adaylar arasından karşılanır. 2. Aday Belirleme ve Kura Çekimi: KPSS sıralaması ve kura çekimi sonrası belirlenen 4 katı aday, İl Müdürlüklerine bildirilir. 3. Belgelerin Teslimi: İl Müdürlükleri, adaylardan kimlik fotokopisi, diploma, KPSS sonuç belgesi ve özel şartlara uygun sertifikalar gibi belgeleri teslim alır. 4. Sözlü Sınav: Belgeleri eksiksiz teslim eden ve şartları taşıdığı belirlenen adaylar, sözlü sınava çağrılır. 5. Atama: Sözlü sınav sonuçlarının kesinleşmesi sonrasında, başarılı olan adaylar atanmak üzere Personel Genel Müdürlüğüne gönderilir.

    Aile ve sosyal politikalar bakanlığı personel yönetmeliği nedir?

    Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği, Bakanlık merkez, taşra ve döner sermaye teşkilatında görev yapan personelin görevde yükselme ve unvan değişikliklerine ilişkin usul ve esasları belirler. Yönetmeliğin amacı: - Hizmet gerekleri, liyakat ve kariyer ilkeleri ile kıdem ve sınav sonuçlarını esas alarak personelin yükselmesini sağlamak. Yönetmelik kapsamında yer alan bazı unvanlar: - Avukat, biyolog, çocuk eğiticisi, çocuk gelişimcisi, din görevlisi, diyetisyen, fizyoterapist, hemşire, istatistikçi, kütüphaneci, mimar, mühendis, mütercim, odyolog, öğretmen, programcı, psikolog, sağlık memuru, sağlık teknikeri, sağlık teknisyeni, sosyal çalışmacı, sosyolog, şehir plancısı, tekniker, teknik ressam, teknisyen. Yönetmelik, 28 Aralık 2014 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanmıştır.

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı mülakatta ne sorulur?

    Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı mülakatlarında adaylara genellikle aşağıdaki sorular sorulur: 1. Neden Aile Bakanlığı’nda çalışmak istiyorsunuz?. 2. Aile konularına olan ilginizi nasıl belgelersiniz?. 3. Zorlu bir aile durumuyla nasıl başa çıkarsınız?. 4. İyi bir takım oyuncusu olma özelliğiniz nedir?. 5. Aile Bakanlığı’nın en önemli hedefleri nelerdir?. Ayrıca, sosyal hizmet mülakatlarında adayların yazma ve konuşma becerileri, stresle başa çıkma yöntemleri gibi konular da sorulabilir.