Buradasın
Aile ve sosyal hizmetler il müdürlüğü işçi alımı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne işçi alımı şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Başvuruların Alınması: İşçi ihtiyacı, Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında Türkiye İş Kurumu tarafından gönderilen adaylar arasından karşılanır 1. Başvurular, Türkiye İş Kurumu'nun başvuru sistemine yapılır 2.
- Aday Belirleme ve Kura Çekimi: KPSS sıralaması ve kura çekimi sonrası belirlenen 4 katı aday, İl Müdürlüklerine bildirilir 1.
- Belgelerin Teslimi: İl Müdürlükleri, adaylardan kimlik fotokopisi, diploma, KPSS sonuç belgesi ve özel şartlara uygun sertifikalar gibi belgeleri teslim alır 1.
- Sözlü Sınav: Belgeleri eksiksiz teslim eden ve şartları taşıdığı belirlenen adaylar, sözlü sınava çağrılır 1. Sınavda adayların mesleki bilgi ve becerileri değerlendirilir 1.
- Atama: Sözlü sınav sonuçlarının kesinleşmesi sonrasında, başarılı olan adaylar atanmak üzere Personel Genel Müdürlüğüne gönderilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: