Buradasın
222 Sayılı Kanun'a göre okul müdürü ve müdür yardımcısının görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
222 Sayılı Kanun'a göre okul müdürü ve müdür yardımcısının görevleri şunlardır:
Okul Müdürü:
- Eğitim ve öğretim liderliği: Türk millî eğitiminin genel amaçlarına uygun olarak okulun amaçlarını gerçekleştirmek 24.
- Yönetim ve koordinasyon: Okulu bünyesindeki kurul, komisyon ve ekiplerle işbirliği içinde yönetmek 24.
- Personel yönetimi: Öğretmenlerin iş bölümünü yapmak, performanslarını izlemek ve geliştirmek 24.
- Bütçe ve kaynaklar: Okulun ihtiyaçlarını belirlemek, bütçe imkânlarına göre satın alma ve bağış işlemlerini yürütmek 24.
- Disiplin ve düzen: Okulun düzen ve disipliniyle ilgili her türlü tedbiri almak 24.
- Diğer görevler: Stratejik plan ve projeler hazırlamak, öğrenci ödül ve disiplin işlerini yürütmek 24.
Müdür Yardımcısı:
- Müdürün yardımcısı: Müdürün yokluğunda müdür vekili olarak görev yapmak 3.
- Ders dağılımı: Öğretmenlerin okutacakları derslere ilişkin görevlerin dağılımını yapmak 4.
- Nöbet ve programlar: Öğretmenlerin ve öğrencilerin nöbet çizelgelerini hazırlamak ve onaylamak 4.
- İdari işler: Aylık, ücret ve sosyal yardımlarla ilgili iş ve işlemleri yapmak 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: