Buradasın
İç çamaşırı müşteri memnuniyeti nasıl ölçülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İç çamaşırı müşteri memnuniyetini ölçmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Anketler 25. Müşterilere, alışverişten memnuniyetlerini, ürün kalitesini ve fiyat-performans değerlendirmelerini soran anketler uygulanabilir 5.
- Net Promoter Score (NPS) 24. Bu yöntemle müşterilerin ürünü başkalarına tavsiye etme olasılığı ölçülür 24.
- Müşteri Çaba Puanı (CES) 4. Müşterilerin ürüne erişimde yaşadıkları zorlukların ölçülmesi 4.
- Sosyal Medya Takibi 25. Müşteri memnuniyet veya şikayetlerinin sosyal medyada takip edilmesi 25.
- Açık Uçlu Sorular 5. Müşterilerin duygularını ve düşüncelerini daha detaylı anlamak için açık uçlu sorular sorulması 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: