Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Raportör, özel şirket ve kamu kurumlarında verilen hizmetleri, yapılan satışları ve her türlü faaliyeti kayıt altına alıp rapor halinde sunan kişidir 12.
Raportörlerin bazı görevleri:
- Firma veya kurum toplantı tutanaklarını hazırlamak 24;
- İlgili kurumlara yapılan başvuruların kaydını tutmak 25;
- Firma müşteri bilgilerini saklamak üzere veri depolama sistemi geliştirmek 2;
- Analiz sonuçlarını rapor haline getirmek 25;
- Sigorta firmalarında; ekspertiz ve acente bilgilerini kayıt altına almak 2;
- Devlet kurumlarında; mevzuat tarafından atanan görevleri yerine getirmek 25.
Raportörlerin çalışma alanı oldukça geniş olmakla birlikte, bilgisayar kullanımını en az temel düzeyde bilmeleri gerekir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: