Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Genel sekreterlik ve raportör görevleri, çalıştıkları kuruma ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir.
Genel sekreterlik genellikle bir şirket veya ofisteki büro ve diğer ofis sorumluluklarını yerine getirir 1. Görevleri arasında:
- Randevuları ve toplantıları düzenlemek 1;
- Gelen aramaları cevaplamak, not almak ve iletmek 1;
- Ofis yazışmalarını düzenlemek 1;
- Ofis malzemelerinin stoklarını tutmak ve sipariş vermek 1;
- Şirket ve müşteri bilgilerinin gizliliğini sağlamak 1;
- İş raporları tutarak kayda geçirmek 1.
Raportör ise, verilen hizmetleri, yapılan satışları ve her türlü faaliyeti kayıt altına alıp rapor halinde sunan personeldir 24. Görevleri arasında:
- Veri depolama sistemleri geliştirerek müşteri bilgilerini güvenli bir biçimde saklamak 2;
- Hastanelerde ve laboratuvar ortamlarında elde edilen verileri analiz ederek raporlaştırmak 2;
- İş ve müşteri başvurularının kaydını tutmak 2;
- Kamu kurumlarında yasa ve mevzuatların gerektirdiği sorumlulukları yerine getirmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: