Buradasın
İş görüşmesinden çıktıktan sonra ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş görüşmesinden çıktıktan sonra yapılması gerekenler şunlardır:
- İletişim bilgilerini almak: Görüşmeyi yaptığınız uzmanın veya yetkilinin iletişim bilgilerini almak, süreci takip etmek için önemlidir 14.
- Teşekkür etmek: Görüşmeden sonraki 24 saat içinde teşekkür maili göndermek, İnsan Kaynakları uzmanları tarafından olumlu bir izlenim bırakır 14. Bu mailde, görüşme sırasında bahsi geçen konularla ilgili bir çalışmanız varsa ekleyebilirsiniz 4.
- Süreci takip etmek: Bekleme durumuna geçmek yerine süreci takip edin ve belirtilen süre dolmadan harekete geçmeyin 14. Eğer süre dolduysa, görüşmenin sonucunu heyecanla beklediğinizi belirten bir mail daha gönderebilirsiniz 4.
- Araştırmaları derinleştirmek: Şirket ve pozisyonunuzla ilgili araştırmalar yaparak, işe olan ilginizi ve bilginizi gösterebilirsiniz 2.
- Yeni iş başvurularına devam etmek: Yeni iş fırsatları için başvuru yapmaya ara vermeyin 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: