Buradasın
Görev yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görev yönetimi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek faydalı olabilir:
- Hedeflerin Belirlenmesi: Projenizin veya işinizin nihai hedeflerini net bir şekilde tanımlayın 25.
- Görevlerin Tanımlanması ve Bölünmesi: Hedeflerinize ulaşmak için gereken tüm görevleri belirleyin ve daha küçük, yönetilebilir parçalara bölün 25.
- Önceliklendirme: Görevlerinizi önem ve aciliyet sırasına göre önceliklendirin 35.
- Sorumlulukların Atanması: Her bir görevi belirli bir kişi veya ekibe atayın 23.
- Zaman Çizelgesi Oluşturma: Görevler için başlangıç ve bitiş tarihleri belirleyin 23.
- İlerlemeyi İzleme ve Raporlama: Görevlerin ilerlemesini düzenli olarak takip edin ve raporlayın 23.
- Değerlendirme ve Geri Bildirim: Görevler tamamlandıktan sonra sonuçları değerlendirin ve ekibinize geri bildirimde bulunun 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: