Buradasın
Trendyol müşteri hizmetleri satıcılara yardımcı oluyor mu?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Telefon desteği 25. 0850 258 5800 numarası üzerinden satıcı destek hattına ulaşarak temsilcilerle görüşülebilir 5.
- E-posta 25. Destek talepleriniz destek@trendyol.com adresine iletilebilir 5.
- Canlı destek 25. Trendyol satıcıları, Satıcı Panelinde yer alan Trendyol Asistan kanalı üzerinden canlı destek alabilir 5.
- Destek merkezi 2. Trendyol’un resmi web sitesinde yer alan “Destek Merkezi” bölümünden destek talebi oluşturulabilir 2.
- Eğitim ve rehberlik 2. Yeni başlayan satıcılar için eğitim materyalleri ve rehberlik hizmetleri sunulmaktadır 2.
- Teknik destek 2. Ürün listeleme, fiyat güncelleme, stok yönetimi ve entegrasyon sorunları gibi teknik konularda destek sağlanmaktadır 2.
- Finansal destek 2. Ödeme süreçleri, komisyon oranları ve fatura kesimi gibi konularda bilgi ve yardım sunulmaktadır 2.
- Müşteri ilişkileri yönetimi 2. Müşteri şikayetleri, iade ve değişim süreçleri gibi konularda destek sağlanmaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: