Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satınalma departmanı, bir şirketin ihtiyaçlarını karşılamak için mal ve hizmet tedarikini düzenler 2. Bu departmanın temel görevleri şunlardır:
- İhtiyaç Belirleme: Şirketin hangi mal ve hizmetlere ihtiyacı olduğunu belirler 12.
- Tedarikçi Araştırması ve Seçimi: Potansiyel tedarikçileri araştırır ve değerlendirir, en uygun tedarikçiyi seçer 23.
- Fiyat Müzakereleri: Tedarikçilerle fiyat müzakereleri yaparak en iyi anlaşmayı sağlamaya çalışır 23.
- Sipariş Verme: İhtiyaç duyulan ürün veya hizmetleri sipariş eder 23.
- Stok Yönetimi: Envanter seviyelerini izler, aşırı stok tutmamak ve stok eksikliklerini önlemek için çalışır 2.
- Kalite Kontrol: Ürünlerin veya hizmetlerin kalitesini izler ve gerektiğinde kalite sorunlarını ele alır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: