Buradasın
Risk değerlendirmesi için hangi checklist kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Risk değerlendirmesi için kullanılabilecek check listeler şunlardır:
- ComplianceBridge Risk Değerlendirme Check Listesi: Bu liste, şirketin tüm alanlarını değerlendirerek risk yönetimi planı oluşturmasına yardımcı olur 1. Kapsam, kaynaklar, zaman çizelgesi, maliyetler ve dış taraflar gibi alanları içerir 1.
- Proje Yönetiminde Risk Yönetim Check Sheet: Bu, projenin veya iş girişiminin risklerini sistematik olarak belirlemek, kategorize etmek ve değerlendirmek için kullanılan bir belgedir 2. Check sheet, risk ID, risk açıklaması, risk kategorisi, oluşma olasılığı, potansiyel etki ve risk skoru gibi sütunları içerir 2.
- Etkinlik Risk Yönetimi Check Listesi: Bu liste, bir etkinliğin başarılı bir şekilde yürütülmesi için gereken tüm detayları düzenlemek ve önemli hiçbir şeyin gözden kaçırılmamasını sağlamak amacıyla kullanılır 4. Mekan, hava durumu, teknoloji, tıbbi/güvenlik ve konuşmacılar gibi alanları kapsar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: