Buradasın
Reklamasyon faturasında hangi bilgiler olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamasyon faturasında olması gereken bilgiler şunlardır:
- Fatura Başlığı: En üst kısma "Reklamasyon Faturası" başlığı yazılmalıdır 3.
- Fatura Numarası ve Tarihi: Faturanın tanımlanması için bir numara ve tarih verilmelidir 3.
- Satıcı ve Alıcı Bilgileri: Satıcı ve alıcının şirket adı, adresi, telefon numarası ve e-posta adresi gibi bilgiler eklenmelidir 34.
- Ürün veya Hizmet Bilgileri: Reklamasyona konu olan ürün veya hizmetlerin adları, açıklamaları, birim fiyatları ve miktarları listelenmelidir 34.
- Toplam Tutar: Ara toplam, vergiler, indirimler veya diğer ek masraflar eklenerek net toplam tutar yazılmalıdır 3.
- Reklamasyonun Nedeni: Sorunun anlaşılmasını sağlamak için reklamasyonun nedeni ve detayları açıklanmalıdır 3.
Ayrıca, destekleyici belgeler olarak yurt dışındaki müşteriyle yapılan yazışmalar da faturaya eklenmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: