Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam verme ücreti, farklı fiyatlandırma modellerine göre hesaplanır. İşte bazı yaygın yöntemler:
- Cost Per Action (CPA): Aksiyon başı maliyet anlamına gelir ve her aksiyon için maliyet hesaplanır 1. Toplam maliyetin, toplam aksiyon sayısına bölünmesiyle hesaplanır 1.
- Cost-per-Click (CPC): Tıklama başı maliyet demektir 12. Tıklama başına maliyet ile tıklama sayısının çarpılmasıyla hesaplanır 1.
- Cost-per-Lead (CPL): Data edinme başı maliyet anlamına gelir ve veritabanınıza aldığınız her data başına ödediğiniz ücretlerdir 1.
- Cost-per-Mille (CPM): Bin gösterim başına maliyet anlamına gelir 12. Reklamın 1000 kere gösterilmesi sonucunda ödeyeceğiniz maliyettir 1.
- Bütçe ve Günlük Tıklama Sayısı: Google Ads gibi platformlarda, günlük bütçeyi ve tıklama sayısını belirleyerek maliyet hesaplanabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: