Buradasın
Reklamcılıkta fiyatlandırma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamcılıkta fiyatlandırma, çeşitli modellere göre yapılabilir:
- Bin gösterim başına maliyet (CPM) 235. Reklamın her 1.000 gösterimi için belirli bir tutar ödenir 235.
- Tıklama başına maliyet (CPC) 23. Reklamın tıklanması durumunda ücretlendirme yapılır 23.
- Kayıt başına maliyet (CPL) 35. Form doldurma veya kayıt olma gibi belirli bir eylemin gerçekleştirilmesi durumunda ödeme yapılır 35.
- Eylem veya satış başına maliyet (CPA/CPS) 35. Belirlenen satış veya eylemin gerçekleşmesi halinde maliyet ödenir 35.
- İzlenme sayısı (CPV) 3. Sayfanın her gösterimi için ücretlendirme yapılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: