Buradasın
Trendyol reklam ücreti nasıl hesaplanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol reklam ücreti, birkaç faktöre bağlı olarak hesaplanır:
- Günlük Bütçe: Reklamlarınız için günlük minimum 20 TL bütçe ayırmanız gerekmektedir 12.
- Tıklama Başına Maliyet (TBM): Reklamınıza her tıklandığında ödeyeceğiniz tutar, rekabet, anahtar kelime popülaritesi ve hedef kitleniz gibi faktörlere göre değişir ve 0,24 kuruş ile 1,87 TL arasında olabilir 12.
- Reklam Modeli: Ürün reklamları, mağaza reklamları, sponsorlu ürünler gibi farklı reklam modellerine göre maliyetler farklılık gösterebilir 1.
- Reklam Süresi: Reklamınızın ne kadar süreyle yayınlanacağı da toplam maliyeti etkiler 1.
Ayrıca, influencer reklamları için ücretler, seçilen influencer'ın popülaritesine ve kampanya kapsamına göre değişiklik gösterir ve genellikle 5.000 TL - 40.000 TL + KDV arasında değişir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: