• Buradasın

    İBB reklam ücreti nasıl hesaplanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İBB reklam ücreti, reklamın türüne, konumuna ve boyutuna göre değişiklik gösterir 5. Ücretlendirme genellikle metrekare üzerinden yapılır 2.
    Hesaplama yöntemi belediyeden belediyeye farklılık gösterebilir, ancak genel olarak şu faktörler dikkate alınır:
    • Tabelanın büyüklüğü: Reklamın kapladığı alan metrekare olarak ölçülür 2.
    • Kullanılan malzeme: Reklamın yapımında kullanılan malzemelerin maliyeti de ücrete yansıtılabilir 4.
    • Konum: Tabelanın bulunduğu yerin yoğunluğu ve görünürlüğü vergi miktarını etkileyebilir 2.
    Reklam izni ve ücretlendirme ile ilgili detaylı bilgi için İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin ilgili birimlerine başvurulması önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Reklam verme ücreti nasıl hesaplanır?

    Reklam verme ücreti, farklı fiyatlandırma modellerine göre hesaplanır. İşte bazı yaygın yöntemler: 1. Cost Per Action (CPA): Aksiyon başı maliyet anlamına gelir ve her aksiyon için maliyet hesaplanır. 2. Cost-per-Click (CPC): Tıklama başı maliyet demektir. 3. Cost-per-Lead (CPL): Data edinme başı maliyet anlamına gelir ve veritabanınıza aldığınız her data başına ödediğiniz ücretlerdir. 4. Cost-per-Mille (CPM): Bin gösterim başına maliyet anlamına gelir. 5. Bütçe ve Günlük Tıklama Sayısı: Google Ads gibi platformlarda, günlük bütçeyi ve tıklama sayısını belirleyerek maliyet hesaplanabilir.

    İBB ücret tarifesi nasıl hesaplanır?

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ücret tarifelerinin nasıl hesaplandığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, İBB'nin uyguladığı ücret tarifelerini sorgulamak için kullanılabilecek bazı kaynaklar şunlardır: e-Devlet Kapısı. İBB'nin resmi web sitesi. Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü (TUHIM).