Pazarlama anabilim dalında yer alan bazı dersler şunlardır: Zorunlu dersler: Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri; Tüketici Davranışları Analizi; Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri. Seçmeli dersler: Satış Yönetimi; Ürün Marka Yönetimi; Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya; Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Tasarım; Makro Pazarlama; Sürdürülebilirlik ve Pazarlama; Stratejik Küresel Pazarlama; Pazarlama İletişimi; İşletme Lojistiği; Hizmet İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri ve Araştırma. Ayrıca, Üretim Yönetimi ve Pazarlama anabilim dalında Dijital Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları, Pazarlama Etiği, Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi gibi dersler de bulunmaktadır. Ders içerikleri ve seçenekleri, üniversiteye ve programın yapısına göre değişiklik gösterebilir.