Buradasın
Pazarlama ve marka yönetimi yüksek lisansında hangi dersler var?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama ve marka yönetimi yüksek lisans programlarında genellikle aşağıdaki dersler yer almaktadır:
- Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri: Pazarlamanın tanımı, makro ve mikro çevresi, stratejik planlama 1.
- Pazarlama Araştırmaları: Pazarlama araştırmalarının süreci, ikincil ve birincil kaynaklar, örnekleme yöntemleri 1.
- Stratejik Marka Yönetimi: Marka yapılandırma, marka denkliği, marka kimliği ve imajı 12.
- Tüketici Davranışları: Tüketici karar sürecini şekillendiren sosyolojik ve psikolojik değişkenler 12.
- Reklam ve Pazarlama İletişimi: Reklamın rolü, medya stratejisi, iletişim yöntemleri 12.
- Küresel Pazarlama Stratejileri: Uluslararası pazarlama, kültürel farklılıklar, yabancı pazarlara giriş stratejileri 2.
- Dijital Pazarlama: Online pazarlama stratejileri, sosyal medya pazarlaması 2.
- Yenilik ve Yaratıcılık: Pazarlama ve marka yönetiminde inovasyon stratejileri 2.
Bu dersler, programın içeriğine ve üniversiteye göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: