Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Performans pazarlama, dijital kanallar üzerinden yürütülen reklam çalışmalarını kapsayan bir pazarlama stratejisidir 25. Bu strateji, reklam bütçesinin en etkin şekilde kullanılmasını sağlar 25.
Performans pazarlamanın bazı işlevleri:
- Hedef kitle analizi ve segmentasyon 3. Doğru kitleye, doğru zamanda ve doğru mecrada ulaşma imkanı tanır 23.
- Strateji geliştirme 35. SEO, PPC, sosyal medya reklamcılığı gibi çok kanallı çözümler sunarak yatırımın karşılığını en üst düzeye çıkarmayı hedefler 35.
- Kampanya yönetimi 5. Google Ads ve Meta (Facebook & Instagram) Ads gibi platformlarda reklam kampanyalarını yönetme 5.
- Optimizasyon 35. Kampanya verilerini analiz ederek sürekli iyileştirme sağlama 35.
- Bütçe yönetimi 35. Belirlenen bütçeyi en verimli şekilde dağıtma ve harcamaları takip etme 5.
- Raporlama 5. Kampanya sonuçlarını analiz ederek performans raporları hazırlama 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: