Buradasın
Ocak ayı faaliyet raporunda neler yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ocak ayı faaliyet raporunda genellikle aşağıdaki konular ele alınır:
- Genel Bilgiler: İdarenin misyonu, vizyonu, teşkilat yapısı, mevzuatı ve sunulan hizmetler hakkında bilgiler verilir 24.
- Amaç ve Hedefler: Stratejik plan ve performans programı doğrultusunda belirlenen amaç ve hedefler, faaliyet yılı öncelikleri ve izlenen politikalar açıklanır 24.
- Mali Bilgiler: Kullanılan kaynaklar, bütçe hedef ve gerçekleşmeleri, varlık ve yükümlülükler gibi mali bilgiler sunulur 24.
- Performans Bilgileri: Performans programında yer alan program, alt program ve faaliyetlere ilişkin bilgiler ve performansın gerçekleşme durumu değerlendirilir 24.
- Kurumsal Kabiliyet ve Kapasite: İdarenin iç kontrol, organizasyon yeteneği ve teknolojik kapasitesi gibi unsurlar açısından mevcut durum değerlendirmesi yapılır 4.
- Öneri ve Tedbirler: Gelecek yıllarda yapılması planlanan değişiklikler ve karşılaşılabilecek riskler ile bunlara yönelik alınması gereken tedbirler önerilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: