Buradasın
Modern müşteri kimdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Modern müşteri, işletme ile herhangi bir şekilde etkileşime giren, değer alışverişi yapan ve işletmenin başarısına doğrudan veya dolaylı olarak katkı sağlayan tüm paydaşları kapsar 1.
Modern müşterinin bazı özellikleri:
- İhtiyaç sahibi 1. Belirli ihtiyaçları karşılamak için işletmelerle etkileşime girer 1.
- Karar verici 1. Satın alma sürecinde aktif rol oynar ve tercihlerini belirler 1.
- Değer bekleyen 1. Ödedikleri bedel karşılığında tatmin edici bir değer elde etmeyi bekler 1.
- Deneyim odaklı 1. Sadece ürün değil, tüm satın alma deneyimini değerlendirir 1.
- İlişki kuran 1. İşletmelerle uzun vadeli ilişkiler geliştirme potansiyeline sahiptir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: