Buradasın
Lojistik 8'li kural nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lojistik yönetiminin 8'li kuralları şu şekildedir:
- Sosyal Yönü Sağlam Yönetim: İnsan ilişkileri kuvvetli, çözüm odaklı yöneticilerle çalışmak önemlidir 1.
- Doğru Planlama: Eldeki kaynakları verimli kullanmak için doğru planlama yapılmalıdır 1.
- Acil Durum Planı: Beklenmeyen durumlar için alternatif planlar hazırlanmalıdır 1.
- Otomasyon Sistemi: Lojistik süreçlerinde hataları en aza indirmek için otomasyon sistemleri kullanılmalıdır 1.
- Takım Çalışması: Çalışanların koordineli hareket etmesi ve birlikte uyum içinde olması sağlanmalıdır 1.
- Maliyet Etkinliği: Lojistik faaliyetlerin maliyetlerini en aza indirgeyerek yönetmek gereklidir 2.
- Süreç Entegrasyonu: Lojistik süreçlerin, şirket içindeki diğer işlevlerle ve tedarik zinciri boyunca diğer şirketlerle uyum içinde çalışması sağlanmalıdır 2.
- Esneklik: Pazar koşullarındaki ve müşteri taleplerindeki değişikliklere hızlı bir şekilde uyum sağlanabilmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: