2018 yılında KFC'nin yaşadığı kriz, Birleşik Krallık'taki restoranlarında tavuk stoklarının bitmesi nedeniyle ortaya çıktı. Olayların gelişimi şu şekilde oldu: 1. Teslimat Sorunları: KFC, teslimat için Bidvest Logistics şirketinden anlaşmasını çekip DHL firması ile kontrat yaptı. 2. Restoran Kapanmaları: 900 şubesinden 562'sini, tavuk stoklarının eksikliği ve gerekli teslimatların şubelere zamanında ulaşmaması sebebiyle kapattı. 3. Müşteri Tepkileri: Müşteriler, restoranların kapanmasına büyük tepki gösterdi ve sosyal medyada KFC'yi kınadı. 4. Kriz Yönetimi: KFC, önce resmi web sitesinde müşterilerinin adreslerine en yakın KFC restoranını bulan bir sayfa açtı ve Twitter üzerinden haberin duyurusunu yaptı. 5. Çözüm: KFC, daha sonra DHL ile olan anlaşmasını feshedip, Bidvest Logistics ile yeniden anlaşma imzaladı.