Buradasın
Kbs taşınır kayıt yetkilisi nasıl değiştirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KBS (Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi) taşınır kayıt yetkilisinin değiştirilmesi süreci şu adımları içerir:
- Görevlendirme Yazısı: İlgili harcama yetkilisi tarafından, birim taşınır kayıt kontrol yetkilisinin değiştirilmesi gerektiğine dair bir görevlendirme yazısı yazılır 1.
- Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı'na Bildirim: Yazı, ilgili harcama biriminden Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı'na gönderilir 1.
- Yetkilendirme İşlemi: Daire Başkanı tarafından, KBS sistemi üzerinden yetkilendirme işlemi yapılır ve yeni personelin e-posta adresine giriş şifresi gönderilir 1.
- Eğitim ve Devir: Yeni yetkiliye, taşınır malların kaydı ve kontrolü konularında gerekli eğitimler verilir ve eski yetkiliden sorumlulukları devralması sağlanır 2.
- Resmi Belge Düzenleme: Değişiklikle ilgili resmi belgelerin düzenlenmesi ve gerekli mercilere iletilmesi gerekir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: