Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KBS Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Ana Sayfaya Giriş: kbs.gov.tr adresine gidip "Taşınır Mallar Yönetim Sistemi" linkine tıklanarak ana sayfaya ulaşılır 12.
- Kullanıcı Girişi: TC kimlik numarası ve sisteme giriş şifresi ile "Giriş" yapılır 13.
- Şifre Değiştirme: İlk giriş yapıldığında "Şifre Değiştirme Formu"ndan şifre değiştirme işlemi tamamlanmalıdır 1.
- Yetkili Sayfaya Erişim: Şifre değiştirildikten sonra kullanıcının yetkili olduğu uygulamaya, kurum ve kullanıcı rolünün görüldüğü sayfaya ulaşılır 1.
Sistemde Yapılabilecek İşlemler:
- Envanter Girişleri: Daha önce kullanılan sistemden alınan yılsonu sayım tutanaklarına göre dayanıklı taşınırların tek tek girişi yapılır 3.
- Devir Alma İşlemleri: Kurumlar arası veya harcama birimleri arası devir işlemleri gerçekleştirilir 3.
- Talep ve Onay: İstek birimi yetkilileri, taşınır ihtiyaçlarını seçerek talepte bulunabilir ve bu talepler taşınır kayıt kontrol yetkilisi tarafından onaylanır 13.
Sistemin kullanımı hakkında detaylı bilgiye "Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi Uygulama Kılavuzu"ndan ulaşılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: