Buradasın
Kat hizmetleri bütçe yönetimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kat hizmetleri bütçe yönetimi, bir apartman veya site yönetiminin yıllık ya da aylık olarak yapacağı tüm gelir-gider planlamasını kapsayan mali süreçtir 1.
Bu süreç, aşağıdaki faaliyetleri içerir:
- Yıllık bütçe planlaması: Site veya apartmanın yıllık gider ve gelir projeksiyonunun hazırlanması 13.
- Aidat hesaplama: Dairelerin metrekare oranına göre adil şekilde aidat bedellerinin belirlenmesi 13.
- Gelir-gider takibi: Her kalemin detaylı olarak kayıt altına alınması 13.
- Şeffaf raporlama: Aylık ve yıllık finansal durumun sakinlerle düzenli şekilde paylaşılması 13.
- Varlık planlaması: Asansör yenileme, dış cephe boyama gibi büyük yatırımlar için fon biriktirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: