Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Masraf yönetimi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Politika belirleme 3. Hangi harcamaların kabul edileceği ve harcama sınırları açıkça tanımlanmalıdır 3.
- Onay süreci kurma 3. Harcamaların kim tarafından ve hangi sırayla onaylanacağı belirlenmelidir 3.
- Dijital altyapı kullanma 3. Manuel işlemler yerine dijital masraf sistemlerine geçilmelidir 3.
- Raporlama ve denetleme 3. Tüm masraflar periyodik olarak analiz edilmeli ve iyileştirme yapılmalıdır 3.
- Eğitim verme 3. Çalışanlara harcama politikaları ve sistem kullanımı konusunda düzenli eğitimler verilmelidir 3.
Masraf yönetimi için kullanılabilecek bazı uygulamalar şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: